Wie ben ik?

Mijn naam is Bert Helmer (1957) en altijd al werkzaam geweest in de administratieve sector. In de afgelopen 37 jaar  heb ik ervaring opgedaan bij zowel de Belastingdienst als in de ondernemerswereld. Ook in deze zakelijke wereld  heb ik vele facetten van het ondernemerschap gezien door bij diverse ondernemingen te werken. Tevens ben ik werkzaam geweest op zowel een middelgroot accountantskantoor als enkele kleinere administratiekantoren.
In mijn directe contacten met ondernemers probeer ik altijd op een begrijpelijke manier uit te leggen wat ik heb gedaan en wat de gevolgen (kunnen) zijn. Daarbij sta ik natuurlijk altijd open voor andere meningen of suggesties. Ik ben en blijf dan ook van mening dat alleen in een samenspel van ondernemer en boekhouder/adviseur de beste resultaten voor de ondernemer  worden behaald.

Voor 2010 heb ik altijd al open gestaan voor administratieve en fiscale vragen van anderen. Vanaf 2010 heb ik mij laten registreren bij de Kamer van Koophandel en de Belastingdienst als ondernemer en ben ik op kleine schaal, naast mijn dienstverband op een kantoor in Hilversum, begonnen met mijn eigen administratiekantoor.
Nu vind ik het tijd om alle opgedane werkervaringen en mijn zienswijze op het omgaan met mensen en mijn werkwijze in de praktijk te brengen.
Daarom heb ik besloten, mede op advies van diverse bestaande relaties, om mijn kleine kantoor verder uit te bouwen tot een volwaardig kantoor, waar de ZZP-er en het MKB bedrijf met een gerust hart zijn of haar administratie aan kan overhandigen.

De belastingdienst kan het niet makkelijker maken,
Ik misschien wel!!